8 Ocak 2012 Pazar

HOŞGELDİNİZ :))

İlay prenses ve annesinin bloguna hoşgeldiniz :)) İlay prensesin maceralarını eski usul günlüğe yazan annesi modaya uyup bunu sanal ortamda da gerçekleştirmeye karar vermiş, böylece 8 ocak 2012 Pazar günü "Prenses İlay" blogu dünyaya gelmiş. Yaşamımda başıma gelen en güzel şey, varlığı ve sağlığı için Allaha hergün binlerce kez şükrettiğim güzel meleğim, onu iyi yetiştirmek, iyi beslemek için öğrendiklerim çabaladıklarım bu blogda okuyacağınız şeyler arasında, bunların yanısıra kendime ve öğrendiklerime dair paylaşımlar da yer alacak. Hadi bakalım, hayırlısı :)

2 yorum:

  1. merhabalar Aysun hanım,
    biz de doğacak kızımıza ilay adını koymaya karar verdik ve ben de aşağı yukarı sizinle aynı zamanlarda bir blog yazmaya başlamışım.... ne tesadüfki bizim bloğumuzun adıda sizinkine benziyor :))))) blogunuzu gorunce çok sevindim.... prensesiniz ilayın yanaklarından öpüyoruz.... http://ilayprenses.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar Dilek hanım epey sonra gördüm yorumunuzu, mail kutusuna da bakmamıştım ne zamandır... sevinmenize ben de sevindim :)) evet İlay prenses'e adandı bu blog ama bloglamacada pek iyi değilim galiba :( yazamıyorum, ihmal ediyorum, herşeyi yazmaktan çekiniyorum vs. vs... kızınız olacağına sevindim adının İlay olacak olması da ayrı güzel, şimdiden hayırlı doğumlar dilerim, ismiyle büyüsün İlay prenses, sevgiyle...

      Sil