4 Şubat 2012 Cumartesi

Dünyanın en mutlu annesi...

...bendim bugün (çok şükür). Geçen yıldı sanırım tv'de izlemiştim Pınar Altuğ 2 yaşındaki kızıyla alışveriş merkezinde geziyordu, bıcır bıcır elinden tutmuş annesinin dolaşıyorlardı, benim prensesim küçük bir bebekti o zamanlar ve görünce "allahım bende böyle günler göreyim prensesimle" diye içimden geçirmiştim. Çok şükür o günlere kavuştuk güzel meleğimle :) bugün harika bir hava vardı İstanbul'da ama aksi gibi babamız nöbetçiydi, aldım prensesi çıktık dışarı, feribotla Sarıyer'e geçtik, deniz havası aldık, martıları besledik nasıl mutluyduk anlatamam... İlay için müthiş bir deneyim oldu, geçen yaz feribota binmişti ama daha küçüktü tabii, Eylül'den beri de Siirt'teydik zaten (Siirt günleri ayrı bir yazı konusu aslında). Sarıyer'de iskelenin hemen dibinde bir çocuk parkı var orada takıldık biraz, sonrada kızımla güzel, keyifli bir yemek yedik, yemek sonrası bebek arabasında uyudu minnoş, deniz havası çok iyi geldi, bende sahil boyunca uzuuuuun bir yürüyüş yaptım, enerji ve huzur depoladım. Sonra yine deniz yoluyla döndük yuvamıza... Benim güzel prensesim ve artık en iyi arkadaşım bugün çok keyifli bir gün yaşattı bana :)) "İlaycım eğlendin mi, hoşuna gitti mi annecim" sorusuna verdiği "hı hıı" cevabı ise dünyalara bedel :)) Allahtan en büyük dileğimdi bir kızımın olması, çok şükür duam kabul oldu, şimdiyse en büyük dileğim onu sağlıkla büyütebilmek ve hep yanında olmak, allah dileyen herkese İlay gibi bir prenses versin.
Hamiş: Fotoğraf netten alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder